دفتر مرکزی :

شرکت جرثقیل پودم بلغاری که در ایران به جرثقیل بالکان سابق معروف است، بزرگترین تولید کننده بالابرهای بکسل برقی در اروپای مرکزی و شرقی است. جرثقیل سیم بکسلی بلغاری در بیش از 60 کشور در سراسر جهان فروخته شده است. طراحی و تولید تجهیزات مدرن این جرثقیل با بیش از 50 سال سابقه درخشان، ارائه محصولات معتبر در کشورهای مختلف دنیا برای انواع صنایع از افتخارات این شرکت می باشد. در واقع ما می خواهیم به شما اطمینان دهیم که محصولات قابل اعتماد و با کیفیت و استاندارد بالا را با بهترین قیمت از ما دریافت خواهید کرد.

استاندارد جرثقیل پودم

استراتژی شرکت پودم

ما قصد داریم با ارائه طیف کاملی از استاندارد قطعات جرثقیل پودم به تولیدکنندگان مستقل کوچک و متوسط در سراسر ایران، به عنوان یک تامین کننده پیشرو در این زمینه خدمات ارائه دهیم. برای رسیدن به این هدف، سخت تلاش می کنیم و بر روی زمینه های زیرساختی و بنیادی، تمرکز می کنیم.

دفتر مرکزی 1: 46063707-021

دفتر مرکزی 2: 46063708-021

مدیریت: 09126386708

استاندارد جرثقیل پودم سنگین
استاندارد جرثقیل پودم بلغار

ساخت و تحقیق و توسعه

شرکت پودم از سال 1961 تا کنون بیش از یک میلیون جرثقیل سقفی تولید کرده است و با بیش از 50 نمایندگی در سراسر جهان محصولات خود را به سرتاسر دنیا عرضه می کند. شرکت پودم از تکنولوژی و سیستم‌های ساخت مدرن (ماشین‌های CNC، ماشین‌های برش پلاسما) برای تولید قطعات و تجهیزات خود بهره می‌برد که از استاندارد بسیار بالایی برخودار هستند، به همین دلیل نیروهای کار واجد شرایط و برنامه ریزی بصورت تکنولوژی رایانه‌ای این امکان را به شرکت می‌دهد که محصولات خود را به موقع تولید کند. تیمی مجرّب متشکل از مهندسان طراحی به منظور تضمین تطابق محصولات با استانداردهای مدرن در شرکت پودم فعالیت می‌کنند. تکنولوژی تولید شرکت همواره در معرض بهبود مستمر است. شرکت پودم خدمات مهندسی خود را متناسب با هر یک از نیازهای مشتریان خود ارائه می‌کند. در حقیقت این خدمت امکان سازمان دهی برای ارائه محصولی انعطاف پذیر و تحویل آن در زمانی کوتاه را فراهم می‌کند. شرکت پودم بیش از 50 شعبه بین المللی دارد. کلیه محصولات پودم در سطح اتحادیه اروپا دارای استاندارد CE در زمینه رعایت الزامات سلامتی و ایمنی می‌باشند. کیفیت محصولات پودم توسط سیستم مدیریت یکپارچه ISO 9001:2008، BS OHSAS 1800:2001 تضمین می‌شود.

گواهینامه سیستم مدیریت(سیاست شرکت پودم)

– رعایت قوانین و مقررات 

– تعهد به الزامات ایمنی و سلامتی

– کاهش تعداد حوادث

– کاهش مدت زمان خرابی تجهیزات و هزینه‌های مربوط به آن

– رویکرد نوآورانه و آینده نگر

استاندارد جرثقیل پودم بلغار

گواهینامه سیستم مدیریت (سیاست شرکتPODEM)

تیم مجرب مهندسین وزنه پل فلز، با طراحی قابل اطمینان و استانداردهای بازار جرثقیل سازان و الزامات ایمنی مشتریان خود کار می کنند. نحو عملکرد ما به گونه ای است که باید مطمئن شویم، کسب و کار شما با مطمئن ترین اجزای جرثقیل و با بهترین قیمت دریافت می کند. علاوه بر این، به دلیل ساخت و ساز قوی در ساخت استاندارد اسکلت جرثقیل، از چرخه عمر عملیاتی طولانی تر برخوردار می شود. طراحی استاندارد جرثقیل شرکت پودم در میلیون ها بالابر در سراسر جهان ثابت شده است که بسیاری از آنها برای دهه ها و در شرایط محیطی مختلف کار می کنند. از این رو ما کارشناسان فنی و مهندسان حرفه ای خود را اعزام می کنیم برای بررسی محیط کاربری و بر اساس علم دانش فنی و نیز تکیه سالها تجربه در زمینه جرثقیل بلغاری، بهترین جرثقیل پودم مطابق نیاز مشتری ارائه می دهیم. باید در نظر داشته باشید تمامی عملکرد ما دارای ضمانت می باشد و بصورت پیشنهادی برای شما ارسال می گردد.

 

درام جرثقیل سقفی

دستورالعمل بازرسی جرثقیل پودم

خدمات دوره ای جرثقیل پودم در شرکت وزنه پل فلز، بخشی از خدمات و پشتیبانی تخصصی و خدمات پس از فروش ما می باشد که در قالب یک توافقنامه مستقل از گارانتی و به صورت دوره ای و در چند مرحله در طول سال در حین بهره برداری در اختیار شما قرار می گیرد. این خدمات مبتنی بر بازدیدهای پیشگیرانه و ضمن جلوگیری از بروز آسیب های پرهزینه و فلج کننده و نیز کنترل فرآیند کاربر و سلامت دستگاه می باشد.

استاندارد برند پودم

تست و بازرسی جرثقیل بلغاری پودم

6 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وزنه پل فلز